یادی از اونهایی که پرکشیدند

جانباز رشید اسلام احیا دهقانپور به جمع یاران شهیدش پیوست.باکلیک برروی تصویر فیلم شهید احیا دهقان پور را دانلود کنید.

(همه ی کلیپهای مورد استفاده در از سایت جانبازان مشهد گرفته شده که توسط اقای سید داوود مجیدی ساخته شده است که جانبازان این مرکز هستند )

قسمتی از حرفهای شهید دهقان پور در مصاحبه با روزنامه ی همشهری:

یكی دیگر از جانبازان ۷۰ درصد این مركز نیز در خصوص سوابقش در جبهه های جنگ گفت: پیش از پیروزی انقلاب در زمینه مبارزه با رژیم پهلوی فعالیت داشته ام و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه های بسیج فعالیت خود را ادامه دادم.�احیا دهقانپور� به اولین حضورش در جبهه اشاره كرد و افزود: سال ۱۳۶۰ برای اولین بار به جبهه اعزام شدم و به عنوان معاون گروهان فعالیت خود را شروع كردم.وی ادامه داد: سال ۶۱ در جبهه سومار در قله های شهر مندلی عراق بر اثر اصابت تركش قطع نخاع شدم.این جانباز ۷۰ درصد اظهار كرد: اگر بر اثر سانحه رانندگی دچار این مشكل شده بودم شاید شرایط كمی تغییر می كرد و تاكنون با توجه به ناتوانی از دنیا رفته بودم. ولی من در راه هدف و عشق به خدا و اهل بیت(ع) سلامتی خود را از دست داده ام و هیچ گاه پشیمان نمی شوم.وی افزود: همه افراد جامعه به آن اندازه ای كه در قبال خانواده خود مسئولیت هایی دارند، به   همان اندازه نیز در مقابل جامعه ای كه در آن زندگی می كنند مسئول هستند. حال اگر بیگانه ای به خاك كشور تجاوز بكند این وظیفه آحاد مردم است تا از این مرز و بوم دفاع كنند. دهقانپور به مشكلات جانبازان اشاره و اظهار كرد: متأسفانه برخی مسئولان امور جانبازان در قبال مسئولیتی كه در خصوص جانبازان دارند، كمی سستی می كنند. همچنین در بیمارستان ها برخوردهای مناسبی با جانبازان نمی شود و در زمینه رسیدگی بسیار ضعیف عمل می كنند.وی همچنین گفت: از جوانان عزیز می خواهم كه ادامه دهنده راه شهدا بوده و با تكیه بر توانایی های خود فردی مفید و لایق برای جامعه باشند.

 

 

 

برگزاری مجلس ختم جانباز شهید غلامرضا علیزاده در مرکز توانبخشیباکلیک برروی تصویر فیلم شهید غلامرضا علیزاده را دانلود کنید.

جانباز حسن یاراحمدی پس از سالها تحمل درد و رنج به خیل شهیدان پیوستباکلیک برروی تصویر فیلم شهید یاراحمدی را دانلود کنید.

شهید غلامرضا شریفی

جانباز مهدی باقیمانده به جمع یاران شهیدش پیوست.

شهید مهدی باقیمانده

جانباز رمضان فرهادی پس از سالها تحمل درد و رنج به لقاءالله پیوست

شهید رمضان فرهادی

شهید قاسمی

عکس و تصویر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 آبان 1394برچسب:جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی مشهد مقدس,, | 9:36 | نويسنده : یه بنده ی خدا |

.


get